سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهار

ستمکار را چنین سوگند دهید ، اگر بایدش سوگند دادن : که او از حول و قوت خدا بیزار است ، چه او اگر به دروغ چنین سوگندى خورد در کیفرش شتاب شود ، و اگر سوگند خورد به خدایى که جز او خدایى نیست در کیفرش تعجیل نبایست چه او خدا را یگانه دانست . [نهج البلاغه]

u کل بازدیدها : 3552

u بازدیدهای امروز : 2

u بازدیدهای دیروز : 2

u  RSS 



u خانه
u مدیریت
u پست الکترونیک
u شناسنامه

جمعه 87/9/29 ساعت 1:45 صبح

i بهار

 

فصلی را با نام تو آغاز می کنم

با نام بهار

عطر سنگین اقاقی های سپید

 

فصلی را با نام تو آغاز می کنم

با نام تابستان

عطش عرق کرده ی درختان گیلاس

 

فصلی را با نام تو آغاز می کنم

با نام پاییز

اندوه شاخه های زرد بید

 

فصلی را با نام تو آغاز می کنم

با نام زمستان

برفی ترین خواستگاه آرزوهای سرما خورده

 

فصلی را با نام" تو" آغاز می کنم

که خود فصلی دیگری

                                    ....


نوشته شده توسط: فائزه رمضانی

نوشته های دیگران ()

*******

************

*********************************

************

*******


i لیست کل یادداشت های این وبلاگ

فصل بهار
بهار
مشیری

*********************************

********************

:: درباره من ::

بهار
فائزه رمضانی
اینجانب فائزه مدیر وبلاگ هستم و امیدوارم از وبلاگ من خوشتون بیاد.

********************

:: لینک به وبلاگ ::

بهار

********************

:: خبرنامه ::

 

********************

پارسی بلاگ ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ